Sport Trening przedramion
16

Styczeń

3 miesiące ago

Trening przedramion

5.00 avg. rating (87% score) - 1 vote

Trening przedramion (7)Silne ręce przydają się zarówno w życiu codziennym (na przykład przy wnoszeniu czegoś na czwarte piętro bez windy albo przemeblowaniach), w niektórych zawodach jak i przy osiąganiu założonych sportowych celów (niezależnie od tego czy jest to wspinanie się wyżej na ściance, czy nowa figura w tańcu na rurze). Trening przedramion jest więc istotny dla sportowców i nie tylko.
Najważniejszym ćwiczeniem na zwiększenie siły w rękach są pompki. Istnieje kilka wariantów (np. kolana na ziemi, tzw. damskie pompki), dzięki którym możemy dostosować poziom trudności do swojego stopnia zaawansowania. Bardziej zaawansowane osoby mogą także układać łokcie na ziemi, a następnie wstawać do pierwotnej pozycji.
Kolejnym dobrym pomysłem jest używanie ciężarków, najlepiej niewielkich, żeby nie przeciążyć mięśni i wykonywanie z nimi różnych sekwencji ćwiczeń (wiele propozycji jest dostępnych w internecie). Jeśli nie mamy ciężarków, to może je zastąpić praktycznie wszystko, co ma odpowiedni kształt – na przykład litrowe butelki z wodą.

Pozostałe artykuły:

Tag:
admin Administrator

RELATED ARTICLES